tiistai 22. heinäkuuta 2008

Miau! sanoo Mirri

Yksi viisaudenhampaistani sanoi sopimuksen irti ja kehitti kipeän tulehduksen oikeaan poskistooni. Nyt hammasrivistö ei aukea kuin parin sentin verran ja ruokavalio koostuu lähinnä keitoista. Kävin eilen hamppilääkärillä, joka passitti apteekkiin antibioottikuuria hakemaan ja käski tulla ensi viikolla uudestaan. Yyääh. Sitten oikea poski paisuu kuitenkin jättimäiseksi ja jään koko loppuelämäkseni rumaksi ja toispuoleiseksi ja muutan erakoksi Suomussalmelle, jossa omistan pienen pläntin maata keskellä ei mitään. Olisin säälittävä pieni peikko, joka kuolisi alta kuukauden nälkään ja yleiseen vitutukseen.

Mutta siis kaikesta huolimatta kaunista päivää teillekin. Sateinen ilma Oulussa jatkuu märkänä ja lannistavana. Onneksi on keksitty kivat sadevaatteet, joista yksikään ei eksynyt minun päälleni tänäänkään: Sateenvarjo - H&M
Hame - Pelastusarmeija
Kengät - second hand
Kauluspaita - H&M (Joudun varmaan kaverihelvettiin tämän ostamisesta: Inhosin penskana ja inhoan vieläkin, kun kaverit ostaa samoja kamppeita kuin oon itse jo hommanut)
Violetti paita - H&M (Oon rakastunut rakastunut violettiin värinä. Sehän sopii kaiken kanssa!)
UH UH AH AH! Yleensä vältän mustaa nahkaa kuin ruttoa, mutta söpöjä kelloja, joissa lukee pienellä Paris ei voinut jättää kirpparipöytäänkään nuhjaantumaan. Mulla pitää aina olla vyössä joku juju, joka saa hihkumaan innosta.

Huomenna lähden rahan ansaintaan seurakunnan leirille. Valvon öitä ja hiljaisuutta ja haastan 15-kesäisiä pingis-otteluihin. Nyt on jättimäinen pakkausongelma, mutta mitä neiti tekee? Katsoo Project Runway Australiaa tietenkin.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"(Joudun varmaan kaverihelvettiin tämän ostamisesta: Inhosin penskana ja inhoan vieläkin, kun kaverit ostaa samoja kamppeita kuin oon itse jo hommanut)"

NO NIIN JOUDUT! Miten me nyt muka voidaan mennä yhdessä minnekään, aina pitää soitella että hei onko sulla se paita päällä ;((((((((

TV: ARVAA KUKA

Salka kirjoitti...

Aikas rouhea vyö..:) Ja ihana toi rusetti, voi miksi minun rusetit eivät voi olla noin siitejä?

babooshka kirjoitti...

anonyymi: Äkkiähän se korjaantuu, kun muutat pois :( ja oli pakko ostaa kun oli kerran alennuksessa, kerta!

salka: Kiitos :) tuo rusetti on ollu vaikka kuinka kauan lähikierrärillä, mutta nyt vasta tajusin sen hienouden.

DEA kirjoitti...

Mä Rakastan sun mustaa nahkavyötä!!! Noi on niin söpöt noi kellot siin! Mul on sama juttu, et en nii mielellää osta must nahkaa. Mun ehdoton lemppari on semmone ruskeen sävyne nahka... Vähä oransssehtava, mut ei oranssi... NO, kai ost tajuu...? Jos nään jossai sen värist nahkaa, ni oon heti lääppimäs sitä jak uolaamas päälle ;DDDDDDD

babooshka kirjoitti...

fiore secco: Hii kiitos! :) Ja joo suunnilleen tajuan sen värin. En käytä nahkaa kyllä hirveesti muutenkaan, mutta joskus tulee aina hairahdettua :D

Roosa kirjoitti...

Miten ihana vyö,rakastuin :)

babooshka kirjoitti...

roosa: Kiitos paljon :) olin itsekin ihan hullun mielissäni kun se käveli vastaan.

DEA kirjoitti...

käy kattoo! http://dobbye.webs.com