torstai 20. marraskuuta 2008

Snow can wait/ I forgot my mittens

Mjaa ei taida olla talvipukeutuminen sittenkään minun juttu, kun silmääräpäyttämättä (voiko tuo olla yhdyssana?) kaivoin yhden heppoisimmista koltuistani taivastelemaan maailmaa. Lunta maassa - check, viitisen astetta pakkasta - check, kropan jäätymiskuolema - check.

Second hand omistaa

Ja luminen Oulu omisti sen verran, että pinkit kengät joutuivat suosiolla talviunille ja tyydyin ykköstalvilompostelukenkiini (suomenkielen yhdyssanat ovat ihania).

Psst. Osaan minä melkein pukeutua Oulun oloihin. Kerrospukeutuminen rokspoks.
kaulahuivi - H&M
Takki - H&M
Mekko - Thaimaasta
Hame & - ykköstalvilompostelukengät - second hand

Viikonlopuksi pitäisi kaippa suunnitella joku naamiaisasu - Mikä olet aina halunnut olla?-teemalla. Höö oon aina tykännyt olla oma itseni, lasketaanhan? Kämppis pukeutuu keijuksi, minä mahdan purjehtia jonkun ihanan tyylisuuntauksen edustajana sisään. Hihi.

np. Tori Amos - Winter

4 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Onpa ihan mielettömän suloinen tuo ensimmäisen asun mekko. :)

Salka kirjoitti...

Kerrospukeutumalla saa kyllä kesävaatteita käytettyä koko vuoden :) Ja tuo Torin biisi on kyllä kaunis, ja taitaa olla ensimmäinen jonka naiselta aikoinaan olen kuullut :)

Pupu kirjoitti...

Onpas ihanainen tuo alushameen helma! Mekolla mennään koko talvi, paksua sukkista vaan päälle! :D

babooshka kirjoitti...

Christina - Voi kiitos :) Siihen sen kanssa pyritäänkin.

Salka - Tuo on kyllä yksi suosikeistani Torilta :) Ja kummasti alkaa aina soimaan päässä ensilumen aikoihin.

pupulihavisto - Oi kiitos :) Joo kerrospukeutuminen talvella lähtee mulla ainakin jo monesta kerroksesta sukkahousuja ;)