sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Suunnitelma moppipäälle

Koin valaistumisen kiitos ihanan ystäväni Sannan. Nyt tämä tyttö tietää, mitä tehdä tälle takatukkaiselle mopille, joka päässäni roikkuu. Ennen kuin jänistän varaan kampaamoajan ja kävelen sinne tämän kuvan kanssa:Ihana. Ihana. Ihana. Täydellinen leikkaus ja melkein täydellinen väri. Oon jo pitkään halunnut leikkauttaa tätä kuontaloa lyhyemmäksi ja naisellisemmaksi, mutta en oo vaan uskaltanut. Mutta mitäpä siinä menettää, vaikkei se ei olisikaan heti ihan minua tai näyttäisi värjätyltä potalta? Niin kuin suosikkijaksossani Sabrina teininoitaa toisteltiin: "Hair grows, hair grows".

Hihii. Olen innoissani.

5 kommenttia:

Hosuli kirjoitti...

Joo ihana.

Pupu kirjoitti...

Oikein sievä naisellinen puolipotta;)

DEA kirjoitti...

ihana hiusmalli. TOmmosta voisin itellenikin harkita. JA kiitos kehuista koskien sitä piparikasaa. PAkko myöntää ,että ihan mukava siitä tuli. Tärkein asia sen ulkonäön kannalta oli tomusokeri. NIin kummasti se sitä ulkoasua siistii. ;DDD

Anonyymi kirjoitti...

Oon vaan niin hyvä! Ja oon kyllä sitä mieltä että postaat sen afropunapääkuvan tänne :D

babooshka kirjoitti...

Noora Katariina - Hii kiva, että muutkin ovat samaa mieltä.

Pupulihavisto - Mun tuurilla saan sen sitten väännettyä poikamaiseksi lookiksi ;)

Mi guapa fresa - Aah tomusokeria :D Pitää enskerralla muistaa naamiointi paremmin, hiih.

sanjam - No oot vaan! Ja uuh mää vähän suunnittelinkin, että ne vois kans näkyä täälläkin ne hirveydet :D