tiistai 6. tammikuuta 2009

Matkakuumetta ilmassa, hohoo

Ooh ooh huomenna lähdemme autoilemaan kohti Tamperetta ja sieltä päräytetään lentokoneella Riikaan. Viisi yötä Friendly Fun Franks Hostellissa ja pööpöilyä ties missä paikoissa. Jännittävää hihii. Ja tästä ei todellakaan tule shoppailureissua, koska A. Hyi iu, en tajua matkustamista jonnekin maahan vain hirveä kulutushysteria mielessä ja B. Otan matkaan vain käsimatkatavarat eli ei minulla mitään ylimääräistä laukkuun mahtuisikaan. Tarkoituksena on siis syödä ja elää hyvin pienellä budjetilla ja nauttia hyvästä seurasta mielenkiintoisessa kaupungissa.
Käytiin muuten eilen Haaparannassa näyttämässä kaverin Briteistä tulleelle ystävälle vähän Ruotsin puolta. Onhan se paikka vähän sellainen omituinen ostoskeskusmekka ja aika mälsä lopulta. Kävin Gina Tricotissa, joka on kyllä yksi yliarvostetuimmista kaupoista Suomessa, yhhyh. Mutta muuten oli kivaa. Seura oli ihanaa ja Arnoldsin donitsit on aina unelma.

Olin liikkeellä ihanassa, kevyesti goottivivahtavassa mekossa, jonka sain (ikuisuus)lainaan kaverilta. On kuulemma sille liian iso ja inhottavaa kangasta. Minun onni! Tää on ihan ältsisöpö ja laskeutuu tosi kivasti.



Mutta ei mulla kyllä noita kenkiä oikeasti ollut. Onnistuin uutena vuotena hieman telomaan itseäni noustessani paljusta, joten tämän hetkinen liikkumistapa on pöljän näköistä konkkaamisen ja nilkuttamisen välimaastoa. Nooh jospa se poikaystävä suostuisi kantamaan naistaan ympäri Riikaa. Hihi.

3 kommenttia:

Pupu kirjoitti...

Hih, näyttää tutulta tuo mekko:)Ei kai kaverisi vain ostanut tuota SecondHandStoresta viime syksynä...?

babooshka kirjoitti...

pupulihavisto - Jaa'a ei kyllä hajuakaan :) Mahtaako se olla Neiti Lihaviston kätköistä kenties?

omarloria kirjoitti...

Mä en tiennyt että ginatricot on kovin arvostettu - itse mulla se kuuluu samaan kategoriaan h&m:n ja muiden ketjuliikkeiden kanssa :) Mutta GT:n perustrikoopaidat on laadukkaampia kyllä mitä henkkamaukan.

Kiva mekko :)