perjantai 20. helmikuuta 2009

Perseperjantai ja mekkotrio

Tyttöjen ilta, punkkua ja kikatusta. Epämääräisen makuista Hannibalia ja vielä epämääräisempää höpötystä. Mutta mutta iips iips mitä Oulun yöelämään päälle? Onneksi minulla sattuu nykyään olemaan suuri varasto perseperjantai-henkisiä mekkosia, joiden kanssa voi sheikata itsensä hengiltä, hihii. Kaksi uutta mekkoa kaupasta ja yksi täydellinen kesämekko, joka on lainassa siskolta, joka pakkasi kamppeensa ja lähti puoleksi vuodeksi Argentiinaan jättäen minulla kaikki vaatteelliset ihanuutensa. Hohoo. Siskot roxpox.

Ensimmäinen ihanuus on se täydellisen vaatemaun omaavalta siskoltani lainassa oleva. Vihreän söpöyden metsästin tänään Kulta-kissasta 50% alennuksella (olen käynnyt säännöllisesti tarkistamassa milloin tuo nättimys vihdoin muuntautuu minunkin kukkarolleni sopivaksi) ja viimeinen on ilmeisesti Henkkamaukan alunperin topiksi tarkoitettu röyhelömahtavuus, joka oli kokoa 42 ja selkeästi odottamassa minua.

And thö winner is:

Aaa miksi kukaan edes viitsii ahtautua hameisiin tai housuihin, kun mekotkin on keksitty?

Ps. Miksi minä olen Oulussa, kun Hyvösen Friitu hypyttää Helsingissä Tavastiaa?

3 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Ihania mekkoja :) Keskimmäisestä mulle tulee muuten mieleen Minan mekot, hih :)

Christina kirjoitti...

Oi, ihan mielettömän söpöjä mekkoja!

babooshka kirjoitti...

salka - Kiitos :) Piti oikein googlata tuo Mina, kun ei heti kilauttanut kelloja, mutta joo totta. Samaa ihanaa printtisöpöilyähän nuo on.

Christina - Hii kiitos kaunis :)