sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Onneloitumista ruusuisissa tunnelmissa ja kameraikävää

Saatiin hulluuskohtaus perjantaina kämppiksen kanssa ja viiletettiin Lidlin siidereiden innostamina Onnelaan. Me ollaan perinteisiä nelivitostyttöjä, mutta joskushan niidenkin tyttöjen täytyy tanssia pöydillä Kaija Koon tahtiin, right? Oli aika paljon ällöjä ihmisiä ja kevyttä lihatiskitunnelmaa, mutta onneksi nämäkin tekijät voi häivyttää taustalle parilla tequilapaukulla ja oikeasti nauttia olosta. Minun ensimmäinen suosikkilevyni oli kuitenkin Kaija Koon kasarilevy, joten ei se joukkoon sulautuminen niin vaivalloista ollut.

Tanssilattialle (lue tanssipöydälle) kanssani sukelsi uusi kukkamekkolöytö. Kiitos vaan sinä uskomattoman ihana ihminen, joka halusit luopua tästä viidellä eurolla. Istuu nimittäin täydellisesti ja vaikka värit eivät ole ihan ehtaa minua, ruusukuosi on söpönöpö. Kämppis surautti helmasta pois sellaiset viitisentoista senttiä, jotta pituus olisi enemmän passeli.

Oon taas vaihteeksi ihan myyty. Eihän mulla ollutkaan kuin muutamat tuhat kukkamekkoa jo ennestään henkareissa roikkumassa. Niin, mutta ei yhtään pinkkimustaa...

Etkoilu tapahtui Ultrastarin eli Singstarin ilmaisen pc-vastineen kera. Oon saanut vapun jäljiltä pikkuhiljaa ääntäni takaisin, joten onhan se must vähän luikauttaa pari veisua ennen baaria.



Mutta jotta elämä ei olisi helppoa kovin kyny, mutta rakas kamerani päätti sanoa sopimuksen lopullisesti irti. Arvatkaa vaan onko kevyesti sydäntä tykyttävää napsia mielissään kuvia ja sitten huomata, että tulos on tämä:

Aaaa. Oon ihan varma, että tarkemmalla katsomisella löytäisin sen Ringin kaamean pikkutytön tuolta pikselimössön seasta. Hyi yääk.

Eli eipä auta kuin hommata uusi kamera. Saiskohan Buenos Airesista yhtään halvemmalla jotain hyvää pikkukameraa. Järkkäri ois periaatteessa houkutteleva, mutta ei mulla taida olla tarpeeksi lihasmassaa sellaisen kuljettelemiseen. Pikkunäpsy riittää aivan hyvin näin kapoisilla kuvaustekniikoilla.

Mutta nyyh. Rip rakas Canonini. Olit kiva kaveri.

6 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Aivan ihana mekko! Ja voih, tuli kyllä niin mieleen omat kämppisajat ja suunnaton ikävä kämppistä, se on parhautta jos kämppikseksi osuu ihminen, josta muodostuu itselle ystävä :)

babooshka kirjoitti...

Salka - Kiitos :) Tämä minun kämppis on kyllä yksi niistä harvoista ihanista ihmisistä, jotka pystyvät kestämään minun äärettömän huonoa taloudenpitoani :D Se on kyllä hienoa asua parhaan ystävänsä kanssa samassa kämpässä.

Anonyymi kirjoitti...

Voin kertoa että ei saa kivaa pientä kameraa täältä halvalla! Voisin lainata joskus mekkoa:)

Pupu kirjoitti...

Oi joi, aivan mahtava mekko, oikia kesäkolttu:D

Hihii, vai Onnelaan ne tyttäret eksy! Ei oo vielä tullu sielä käytyä, enkä taia käyäkkään, suorastaan kammoan niitä tanssipöytiä;)Vaikka tokihan se vaihtelu virkistää:D

Elina kirjoitti...

Miten kaikki on ollut onnelassa just sillon, ku minä oon meinannu sinne tulla ja ajatellu, että ei siellä ketään ole kuitenkaan :D Iiiiiihana mekko, kelpais mullekin! Eikä hintakaan ole todellakaan ollut paha. Ikinä ei oi olla liikaa kukkamekkoja, joten älä ole huolissasi..

Harmi kameran puolesta :/

babooshka kirjoitti...

M de BA - no hööh. Aattelin, että se ois sellainen elektroniikan halpamaa, mutta pitää vissiin ostaa täältä :/ Saat lainaan, mutta voi olla että tissien kohalta vähän kirraa, kun mullekin suht tiukka :P

Pupulihavisto - Hihii kiitoa :) Tuossa on sitä kesän raikkautta ilmassa ihnanasti. Tanssipöydät eivät edes ole sitä Onnelan karskinta settiä, niillä ollessa saa ainakin pidettyä kaikkia ällöt liehittelijät kaukana :D

Elina - Haha aina ne baarit onnistuu olemaan täynnä, kun ei itse jaksa paikalle ja sitten kun jaksaa niin nurkat kolisee tyhjyyttään :D Kiitos :) Olin ihan fiilinkeissä, kun näin tuon kirpparipöydässä roikkumassa. Rakkautta ensisilmäyksellä, hihi.