tiistai 10. marraskuuta 2009

Babooshka worships: Lady Gaga

O-ou. Minä en yleensä (paitsi tiskatessa) ole mikään maailman kovin påpmusiikin kuluttaja, mutta aa aa aa nyt lähtee ties kuinka monennetta tuhannetta kertaa tänä iltana Lady Gagan uusin video pyörimään. Kiitos tästä visuaalisesta loisteesta senkin ihana upea friikki. Tykkään susta.



Nyt on kyllä pakko kaivaa esiin kaikki suosikkirusettihärpäkkeeni ja kiinnittää ne hiuksiin ja tanssia ympäri kämppää. Pakko saada diskopallo minun kattoon heti hei!

Mutta siihen asti, sparkle sparkle princess Sparkle:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kaikki nämä eri kirppareilta parilla eurolla. Oikeat kaupat on nykyään ihan tylsiä. Helmiä löytyy aivan muualta.

Mutta vielä kerran! Rah-rah-ah-ah-ah-ah! Roma-roma-mamaa! Ga-ga-ooh-la-la! Hahaa, melkein toivoisin, että oisin Facebookissa, jotta voisin spämmiä ihmisiä tällä.

9 kommenttia:

Rhia kirjoitti...

Mä niin rakastan noita Lady Gagan pervoja seksikkäitä outoja videoita. Ihana! En malta odottaa seuraavaa.

nooruska kirjoitti...

Ihania härpäkkeitä!

Mä oon Abban suurkuluttaja, toimii paskaa oloa vastaan loistavasti ;-).

Pupu kirjoitti...

Oikiat kaupat on kyllä niin blaah...:( Just eilen sen taas totesin...Kyllä kirpparit ja ebay on palijo kiintosampia:D Ihania hiushärpäkkäitä!

Bemary kirjoitti...

Aivan hirrrrveä biisi (vissiin uudelta levyltä, koska vanhaa oon kuunnellu melkein puhki asti Spotifysta), mutta koukuttavan sairas video. Vois kattoa seuraavan kerran ilman ääntä.:D

Hosuli kirjoitti...

Öhmm. En osaa sanoa muuta.

Boobettes kirjoitti...

Nuo kirppariaarteet on kyllä harvinaisuuksia tai sitten mä olen aina väärään aikaan liikkeellä kun ei oo vielä tähän mennessä yhtään hienoa tullut kirpuilla vastaan :D

babooshka kirjoitti...

Rhia - No sanoppa! Tuo outo fiilis on jotenkin niin maaginen ja ihana. Seuraavan videon Gaga tekeekin Beyoncen kanssa niin luvassa ei varmasti oo niin paljon outoilua.

Nooruska - Hii kiitti, haha määkin laitan ajoittain parit Dancing queenit soimaan ja johan alkaa elämä hymyilemään :)

Pupulihavisto - Haha, mulle ehkä pahinta oikeissa kaupoissa on se, kun joku tusinahirviöblondi kiikuttaa sovituskoppiin saman vaatteen, mitä olin itsekin katsellut. Ei oo suurempaa turn-offia :D

Bemary - Hahaa ootapas vaan, kun tuon biisin kuuntelee useamman kerran niin jopas alkaa toimimaan :D Ite pidin aluksi aivan liian eurodiskohumppana, mutta kummasti alkoi potkimaan.

Noora Katariina - Hihii, sää et vaan tajuu!

Boobettes - Hoo! Tai sitten minä oon hirviä harakka, joka kuvittelee löytäneensä helmiä kun muut kattoo, että onpa kamalia :D Kirput on ystäviä.

Hanna kirjoitti...

haha lady gagga on uusimmassa GG:ssä eli GOSSIP GIRLISSÄ ton kipaleen kanssa:D tosta tulee muuten vähä euroviisuviboja tosta biisistä

ps. tuparikutsuja odotellessa

babooshka kirjoitti...

Hanna - Haha ku biisi alko niin Olli tuli ihmettelemään, että miks kuuntelen euroviisuja marraskuussa. Onhan se vähän tuommonen humppa.