sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Uusi päivitetty versio: avovaimo-Babooshka

Muimuimukulat täältä muuttolaatikoiden keskeltä. Minä olen nyt virallisesti osa susipari-yksikköä ja odottelen täällä mielenkiinnolla ensimmäistä riitaa tiskivuoroista. Haha. Kämppä on vielä täysin vaiheessa, mutta tykkäilen kovasti. Ylihuomenna Sotkan sedät saavat luvan raahata meidän uutuuttankiiltävän sohvan yhdeksänteen kerrokseen. Minä nimittäin en kanna enää yhtään rojua minnekään. Näen varmaan kohta untakin tavaroiden siirtelystä. Yhyy.

Ensi viikolla voisin ottaa jotain edustavia kuvia kämpästä niin pääsette näkemään kuinka onnistuneesti/epäonnistuneesti ollaan yhdistelty minun höpöretroilua ja tuon toisen vähän yksivärisempää ja kovasti elektroniikkapainoisempaa sisustusmakua. Onneksi me ei olla tunnettuja turhan tarkkuudesta.

Tässä vielä eiliseltä yksi riemuidiootti kuva, jossa neiti Babooshka näyttää vielä onnelliselta ja autuaan tietämättömältä siitä, että puolessa tunnissa iskee aivan hirmu paha olo ja pakollinen kotiinlähtö. Syyttävä sormi osoittaa kohti bileiden isännöijän kotiviiniä, jota ex-avovaimokkeeni kuvassa piteleekin kätösissään. Ei enää koskaan ikinä kiitos.

Image and video hosting by TinyPic

Ja vielä pakollinen lähikuva minun uusimmasta Paraphernalia-korustani, jonka adoptoin kaverilta.

Image and video hosting by TinyPic

Eipä vissiin ole söpöintä pitkään aikaan.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Koru pääs parempaan, tai ainakin sitä enemmän arvostavaan kaulaan :)

babooshka kirjoitti...

Sanjam - Joo mää oon ihan päheissäni tästä! Etin sille jonkun kunniapaikan tästä kämpästä niin se on koko ajan esillä hihii <3

Salka kirjoitti...

Onnea uudesta statuksesta :D Ja tuo pinkki paita on todella kaunis, voisin haluta jotain vastaavanlaista itsellenikin :)

babooshka kirjoitti...

Haha kiitti :D Pinkin paidan kahmaisin matkaan viikko sitten kirpparilta ja olin ihan fiiliksissä kun se maksoi vain kaksi euroa. Loistolöytö!

Riina kirjoitti...

Ihana tuo koru :> Joko pian soivat hääkellot, dindindidin? ;>

babooshka kirjoitti...

Riina - Kiits :) Joo ihan just ding dong ding, mutta ensin tehtaillaan varmaan pari vauvelia, kun on kerta yksi ekstrahuonekin ja kaikkea :P

Rhia kirjoitti...

Onnea uudelle pariutumis-yksikölle =) Paraphernalian korut on ihania, no okei, en ehkä ihan hirveästi pidä niistä sydänlihaksista, mutta ne muut =) mullakin on niiden kisurannekoru.

babooshka kirjoitti...

Rhia - Oi minä oon kyllä kattonut niitä sydänlihaksiakin suurella kiinnostuksella. Ihanan jänniä!