lauantai 12. syyskuuta 2009

Ei säälittävä, vaan värikäs syksy

Syksy on minulle pukeutumisen löysäilyaikaa. Jos kesällä jaksaakin vähän panostaa niin päivien pimetessä motivaatio kunnon asukokonaisuuksiin katoaa täysin mukavuuden tieltä. En tykkää yhtään pimeydestä ja jo pelkkä ajatus, että kohta joutuu raahustamaan yliopistolle ja takaisin näkemättä missään välissä päivänvaloa on maaaasentava. Siksi päälle eksyy mahdollisimman paljon väriä, kerroksia ja lämmintä. Ja ehdottomasti pipoja, myssyjä ja huiveja.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Paita - Vila
Hame & kengät - Second hand
Pöllökoru - Argentiina
Huivi - Gina Tricot
Pipo - Jack & Jones
Polvisukat - H&M

Päähineet on nyt hot muutenkin, koska oon suunnitellut vähän tukan kasvattamista. Ehkäpä se kasvaa salakavalan nopeasti, jos en näe koko pehkoa ollenkaan...

Ps. Minun kännykkä on ihan hajalla. Äsken sen soidessa otin sen ilmeisesti liian rivakasti käteen, koska se päätti sammua enkä ehtinyt edes nähdä kuka soittaa. Se myös ilmoittelee tasaisin väliajoin ettei sim-kortin rekisteröinti onnistu tai ettei se tue käytössä olevaa laturia (vaikka se ei edes olisi kytkettynä laturiin). Jonka lisäksi se sammuilee täysin arvaamatta ja usein. Kiva, ei olisi ilmeisesti kannattanut hommata halvinta mahdollista Nokian mallia. Nyyh.

5 kommenttia:

omarloria kirjoitti...

Hassua, mulla menee päinvastoin! Nimittäin mulle kesä oli sellasta huolentonta menoa, että koko kesältä löytyy varmaa alle kymmenen kuvaamisen arvosta asua. Rennot retkut sillo, ja tuski mitää päällä muutenkaa ko oli lämmin. Nyt syksyllä oon taas alakanu panostaaa. Voi oikein suunnitella asukokonaisuuksiaan :D Hih, hauska juttu.

Iihana tuo pöllökoru! Ylipolvensukat toimii - niitä voi yhistää vaikka sukkisten kans jos tullee kylymä :D

Bemary kirjoitti...

Mun pukeutumismotivaatiolleni käy aivan samoin näin syksyisin, tosin sillä erotuksella, että pukeudun vain tummiin väreihin enkä ees yritä piristää asuja millään kirkkailla väreillä.:> Kirkkaat värit näyttävät omaan peilikuvaan yhdistettyinä jotenkin tekopirteitä. Syksyllähän kuuluu olla vaan masentunu, ku kesä on jo ohi.:D

PS. Mun entisessä ei-tod-halpismallin Nokia-kännyssä oli aivan sama sammumis/sim-kortti-ongelma, joten eipä se hinta aina takaa laatua.:( Vaihdoinkin sitten koko merkkiä, vaikka Nokia onkin aina ennen ollu mun juttuni.

babooshka kirjoitti...

Wikke - Joo musta tuntuu, että se menee noin toisinpäin just muilla ihmisillä :) Mää oon vaan jotenkin niin kesäpukeutuja, että rakastan miettiä niitä höyhenenkeveitä (lolls) asuja paljon enemmän.

Hahaa pakko käyttää noita sukkia kerta ne näytti sulla niin hyviltä :D

Bemary - Haha joo se tuntuu, että syksyllä ihmiset yleensä alkavat pukeutua vähän tummemmin kuin kesällä :) Mua vaan ahdistaa aivan ylettömästi, jos oon itsekin yhtä tumma kuin muu muualima.

Hmm joo oon kuullut, että nokialaisilla on tällasia ongelmia useinkin. Sisko osti just LG:n puhelimen, joten täytyy vähän tarkkailla kuinka se toimii ja ehkä tehdä vaihdos toiseen merkkiin :/

Unknown kirjoitti...

Voi miten söpö tyttö ja blogi! :)

babooshka kirjoitti...

kirppu - Oi hihi kiitos :) Tässähän ihan punastuu.