torstai 24. syyskuuta 2009

Väsynyttä kamerataiturointia yhtä väsyneestä tytöstä

Oon selkeästi sairastunut syksyiseen luovuudenpuutteeseen ja täydelliseen kameratoimimattomuuteen. Maailma ei nyt vaan toimi ainakaan siis näin bloggausmeininkien suhteen. Muutenhan syksy on alkanut vallan muikeasti. Oon muun muassa liittynyt Oulun Ylioppilasteatteriin, ilmoittautunut ekskursiolle Parmaan, Italiaan ja huomenna naama suuntaa kohti eteläistä pääkaupunkiamme katsomaan erästä Hyvinkin Aurinkoista Sirkusta. Lupaan pyhästi Helsingissä ollessani käydä fanittamassa jokaista kadulla bongaamaani lempparibloggaria. Tuun repimään hihasta ja todennäköisesti kleptomanioin jonkun ihanan vaatekappaleen siinä tohinassa. Hahaa.

Tässäpä viikon ajalta kertyneitä kökkökuvia, koska pönötys ei selkeästikään nyt ole minun juttu. Ja se kuvien laatu, voi että. Sydän oikein itkee pieniä veripisaroita kun lepuutan mieltäni tässä pikselimössössä.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Paita - Vila
Hame - Henkkamaukka
Kengät & sydänkoru - second hand
Saumasukkikset is love - Kultakissa

Image and video hosting by TinyPic

Kaikki - Second hand

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hame - H&M
Neuleviitta - Siskolta salalainassa
Polvisukat H&M
Kengät & Rintaröyhelö - Second hand
Laukku - Nanso

Niin että saisi yksi sellainen suhtmukavahko ja kivan huippulaatuinen kamera tipahtaa taikasauvan heilautuksella taivaista, kiitos. Wink wink vaan kaikki, minun synttäreihinkään ei ole aikaa enää kuin nelisen kuukautta. Etukäteislahjat on tosi jees. Tai muuten vaan tykkään susta-lahjat.

Peeäs. Oon ihan mielissäni Suomen Muodin huipulle-sarjasta. Julistauduin jo Team Anttiin niin pääsen samalla vaivalla fanittamaan Oulun omaa poikaa Putkosta ja sitä avantgardistisempaa Cross-Asplundia.

Tuplapeeässää. Nämä kaikki asut oli muuten krapulapukeutumista. Olen ollut viime aikoina hyvin ahkera opiskelija-aktiivi.

8 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Eli mun täytyy ilmeisesti pitää paljettimekkoni liepeistä tiukasti kiinni ;)

Tuo naamio on ihana!

Salka kirjoitti...

Niin ja, jos sut vaan bongaan, tuun ehdottomasti hihasta nykäisemään :)

Rhia kirjoitti...

Mistä on tuo ihana sulkanaamio? Venetsiasta? Oon nähnyt samantapaisen joskus jossain naistenlehdessä.

omarloria kirjoitti...

Hyvä kun varoitit! Täytyy olla tarkkana liikenteessä, pelkään hikisten tennareitteni ja reikäisen kangaskassini puolesta. Parempi aina pysytellä sisätiloissa kun tietää sunlaisesi hörhön olevan liikkeellä.

Moikataa hei jos tavataan, mä oon ainaki huomenna ehkä ja ehkä lauantainaki menos keskustassa käymään!

nooruska kirjoitti...

Kuvat vaikka olkoon kökköjä, mutta asut aivan ihania!

Pupu kirjoitti...

Hihii, ihanaa söpistelyä:) Ja nuo saumasukat...Joo, mää oon viettäny viime aikoina aivan kauhiasti aikaa kalijatuoppien äärellä, mutta nyt tuntuu, että tuo blogin pitoki alakaa taas innostammaan...;)

Nina kirjoitti...

UPEA naamio!!!

babooshka kirjoitti...

Salka - Hahaa sen, jos olisin nähnyt niin varmasti olisi sormia alkanut syyhyttää :D

Rhia - Joo :) Kämppiksen isä on sen Venetsiasta tuonut ja minä sitä säännöllisesti kuolailen.

Wikke - Hahaa. Hikisiä tennareita ei oo koskaan liikaa, bwahhhaahhaa. Harmi, etten onnistunut sua bongaamaan :( muitä hörhöjä on aina kiva nähdä.

Nooruska - Oo haha hienoa kiitos!

Pupulihavisto - Saumasukat on vaan niin kauniita :) en taju, miksi niitä ei näy kaupoissa enempää. Hirveissä rönttösissäkin tulee niin hot hot olo, kun on vähän saumaa mistä jakaa :D

NinaV - Kiitos! :)