maanantai 13. huhtikuuta 2009

I'm a Jedi turned into girl turned into nerd

Hei vaan maailma! Huolimatta koko aamu- ja iltapäivän kestäneestä lumisateesta ja monituntisesta ryhmätyösessiosta (tehtiin strategia Ylivieskan kirjastolle, olkaapa hyvä) olen tällä hetkellä oikein oikein hyvällä tuulella. Eipä minun bloggaus pahalla tuulella onnistukkaan, hihi. Päätin skipata Faith no Moren kesäkuun keikan, koska sillä saa kaksi päivää Flow-festareilla. Lily Allen, Yann Tiersen, Frida Hyvönen.. voisin oikeastaan luetella melkein koko esiintyjälistan. Täydellinen festari tällaiselle mainstream indienörtille.

Kävin Tuiran Pelastusarmeijalla pari päivää sitten tarkistamassa tarjonnan ja Marimekon (!) söpö vyötäröhame muistutti niin paljon vanhoja lasten peittoja, että pitihän se kopaista matkaan.

Muotibloggariklisee Än Yy, Tee, Nyt! Karvahattu!

En voinut sille mitään. Nuo uskomattomat lumikasat ulkona inspiroivat hulluuksiin. Huhtikuun puolivälissä ei vaan kuulu sataa kymmentä senttiä lunta, nih.

Jeti-roolileikkien jälkeen voikin siirtyä uusiin maailmoihin Pelastusarmeijalta hamuamani huivin kanssa. Minä fiilistelin ihan mielissäni kunnon navy-henkisyyttä. Mutta puutteellisten huivinkäyttötaitojeni takia navy siirtyi Finnarille töihin.

Hei oon täysin valmis nyt näyttämään teille uloskäynnit oikealta, vasemmalta, edestä ja suoraa takaanne samalla kun asennan pelastusliivit ja laitan happinaamarit. Minun isästä piti tulla lentäjä, mutta punavihersokeuden takia siitä tulikin professori. Ehkä minä voin paikata tämän aukon ryhtymällä lentoemoksi. Tai sitten...

Yh-äiti lookkikaan ei ole niin mahdoton ajatus. Haha. Ei kun oikeasti, miten ihmiset onnistuvat taiteilemaan huiveillaan niin upeasti? Otan ilolla vastaan opetusvideoita for dummies.

Minulla oli noin viikko sitten ilo päästä halimaan yhtä maailman suloisimmista otuksista. Barbara on vähän päälle neljä kuukautta, partacollie ja varmasti salaa niin rakastunut minuun, että oisin voinut salakuljettaa sen hameeni alla kotiin.

Valitettavasti Barbara ei ole minun, vaan serkkujeni. Nyyh. Barbi-hani tule usein käymään.


Ja jotta tämä postaus olisi niin pitkä, että se korvaisi sen etten laiskuuttani postaa kuin parin viikon välein, esiteltäköön vielä kesän hittimekko, joka on piilotellut kaappini perukoilla monta vuotta hameeksi naamioituneena. Pariisin jostain Second hand-puodista tämä on ostettu varmaan neljä vuotta sitten. Nyt se saa hilautua boobsien peitoksi ja luoda perseestäni entistä muhkeamman.



Luuuuv luuuv luuv.
Ai niin! Hahaa! Lähetään päälle kuukauden päästä Buenos Airesiin, Argentiinaan!
Minun elämä on nyt hyvin hyvin hienoa.

6 kommenttia:

S kirjoitti...

TOI. MEKKO / hame / MIKÄ LIE. ON. UPEA. taisin rakastua nyt kun näin sen :O

babooshka kirjoitti...

susa - Hyvä sitten en oo ainut rakastunut <3 Ja minä hullu melkein pistin sen kirpparille pari vuotta sitten o-ou O_o

Ladetsu kirjoitti...

Olisin halunnu lähteä sinne Flowhon kanssa, mutta ei ole varaa ostaa lippua ja kukaan muu ei halua lähteä mun kanssa. :/

Ihana toi mekkohamejutska. :)

babooshka kirjoitti...

Emmanuelle - Joo olen itse painiskellut samantapaisten ongelmien kanssa viime vuosina, mutta nyt päätin, että pakko pakko päästä! On harmittanut niin paljon kun en oo siellä sitten ollutkaan :/

Hii kiits :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä haluan nähdä Barbaran kans!

babooshka kirjoitti...

Anonyymi - Sun pitää asettua jonoon kultasein!