torstai 23. huhtikuuta 2009

Oikeasti paras aika vuodesta

Toisin kuin ilmeisesti kaikkia, joita on joskus kuvattu Hel-looksiin minun pukeutumistani eivät inspiroi mitä epämääräisimmät asiat Afrikan kolonialismista Maatuskoihin. Kai ne ihmiset oikeasti vain päästään keksivät noita? "Että joo nyt kun kerran kysyit niin äsken kävelin kaatopaikan ohi ja siellä ollut mutainen perunasäkki, joka haisi homeelle sai minut yhdistämään ruskean takin vihreisiin housuihin. Todella inspiroivaa..."

Noh. Tänään minä kaivoin innoitukseni sukkahousulaatikostani:



Ruususukkahousut - H&M
Rintakoru, pitsipanta ja mekko - Second hand
Kengät - Bronx

Täällä Pohjolassa asuminen on keväällä aina parasta. Pitkien, kylmien ja pimeiden kuukausien jälkeen tällaiset ensimmäiset kunnon aurinkopäivät tuntuu ihan uskomattoman palkitsevilta. Eivät varmasti lämpimissä maissa osaisi innostua näin paljon, kun lämpötila kipuaa noin viiteen asteeseen, hihi. No niin missä ovat minun tytöt? On aika aloittaa pussikaljakausi.

PS. SAIN JUST KUTSUN TYÖHAASTATTELUUN, JEI! Sittenkin ehkä kesätöitä.

3 kommenttia:

Pupu kirjoitti...

Hihii! Tänään on ollu semmonen kevätmieli, että!!! Aurinko paistaa ja sain uuen pottatukan! Kylmä siideri auringosa maistus kyllä:D

Taitaa muuten tuo mekkosi olla mun vanha, mikäli se on ostettu 2nd hand storesta;) Sukkikset on söötit ku mitkä!

Määkin aina naureskelen noille inspiraationlähteille, kai ne tyypit yrittää vaan esittää viisampaa ku ovatkaan;)

Salka kirjoitti...

Kauniit sukkahousut :) Tulee vähän tatuointifiiliksiä, hihhii :)

Apua, mä en todellakaan tietäisi, mitä sanoisin jos multa kysyttäisiin inspiraation lähteitä :D Täytyisi sepittää joku takuu-luova-taiteilija-wannabee-stoori kaikenvaralla, hihhii :DD

babooshka kirjoitti...

Pupulihavisto - Haha kaikista pahinta tässä keväässä tuntuu oleva uskomaton siiderinhalu, joka ei helpotu yhtään sillä, että koko kaupunki on täynnä sidukkamainoksia :D

Joo niinhän se taitaa olla :) Kaveri sen on sieltä bongannut ja antoi minulle "ikuisuuslainaan"

Niin kai sen täytyy olla jotakin hei kattokaa mua oon niin erikoinen-meininkiä, muuten en käsitä ;)

Salka - Kiitos :) Noista oli itseasiassa myynnissä läpinäkyviäkin versioita, joista ois tullut kunnon tatskavibat. Nyt harmittaa, kun ei tullut ostettua niitäkin :/

Joo ihan vaan sen varalta, että Hel-looksin kuvaaja lurkkii joskus kulman takaa täytyy olla valmiina uskomattomia selityksiä :D Ei riitä, että sanoo vaatteiden näyttäneen kivoilta niiden pitää olla kans merkkinä kuurakettien ja vanhojen pummien herättämistä inspiraatioista :D haha